Antivirus+sendmail

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pondělí Duben 29 10:05:35 CEST 2002

Dne pá 26. duben 2002 14:19 jste napsal(a):

> 	Muzete byt konretni, ktere chyby jsou kriticke pro pouziti v
> souvislosti s antivirovymi systemy?
pokusim se:
Archive-Tar
MIME-Tools
Compress-Zlib

> 	Ja jsem (bohuzel nejen ja) dosel k empirickemu poznani, ze ne vsechny
> maily maji v hlavicce X-Antivirus... - overte si to, ja mel take do
> nedavna 0.2.1 rad...:-(
Pokud pozivate AVP. Tak tam je problem ze avpdaemon nekdy spadne, nebo
neodpovi. A pokud nastavite amavis na avpdaemon pak to samozrejmne nefunguje.
Ja jse si amavis upravil tak ze pokud nenevaze spojeni tak zavola klasicke
AvpLinux.

> 	A proto prochazel napr. Klez.G a Klez.H, dalsi pohroma nas zrejme
> ceka...:-)

Ta nas ceka vzdy. Nebot kazdy program obsahuje nejmene jednu chybu a kazda
oprava do nej zanasi nejmene jednu novou.

Daniel Prynych