Antivirus+sendmail

Pondělí Duben 29 11:02:06 CEST 2002

Daniel Prynych wrote:
> pokusim se:
> Archive-Tar

	Relevantni pouze v pripade, ze priloha je v TARu ... - kdo ji pouziva?
(V contribu na Amavisu je patch, pripadne workaround)

> MIME-Tools

	Pres CPAN aktualizujte...

> Compress-Zlib

	Rovnez...

> Pokud pozivate AVP. Tak tam je problem ze avpdaemon nekdy spadne, nebo
> neodpovi. A pokud nastavite amavis na avpdaemon pak to samozrejmne nefunguje.
> Ja jse si amavis upravil tak ze pokud nenevaze spojeni tak zavola klasicke
> AvpLinux.

	Ja jsem ho pouzival v kombinaci se Sophos AV, skutecne ne vsechny
maily, ktery prosly dotycnym MTA a byly dorucovany lokalne byly
oscanovany...