Casopis o linuxu???

Janecek Vladislav vladislav.janecek na cpress.cz
Pondělí Duben 29 10:38:08 CEST 2002

To je dobry napad - spousta lidi by s linuxem rada zacala a bud se ho
boji, nebo jsou jim zaskoceni a zase ho opusti. Proste neco pro Linuxove
BFU. Kdyz na to prijde a najde se par lidi ochotnych prispivat, tak bych
do to sel :-)

Lada J.