Casopis o linuxu???

PERPETUM info na perpetum.cz
Pondělí Duben 29 10:21:59 CEST 2002

Odbornych casopisu je podle me dost, ve vetsine je obcas neco o linuxu.
Co me osobne chybi je casopis typu 'Linux pro kazdeho'. Rady pro
zacatecniky, popisy jednotlivych programu, seriozni srovnavani
jednotlivych distribuci. Clovek ktery uz o Linuxu neco vi si to najde na
netu, ale zacatecnik (ktery vylozene odborne casopisy nekupuje) na linux
v trafice nenarazi. A proto bude Linuxaku malo a linuxovy casopis se
nevyplati. Zacarovany kruh.

Trochu me to pripomina situaci sci-fi casopisu Ikarie. Ze zacatku tomu v
podstate neveril nikdo, ze se takovy casopis (povidky za jejichz
zverejneni se musi autorum platit asi nemale castky, pomerne mala
ctenarska obec, jen cernobily, zadne bulvarni zpravy, papir ne zrovna
spickovy...) uzivi. A uz vesele vychazi deset let! Mozna by to chtelo
trochu odvahy a vytrvalosti a uzivily by se i nejake linuxove noviny...

    Petr

PS: nez mi nekdo navrhne ve stylu teto konference - co si stezujes,
zacni je vydavat sam - tak za a) nemam zkusenosti s novinarinou, b)
nemam velke zkusenosti ani s Linuxem, c) ja bych proste jen chtel byt
ctenarem...

PPS: s Ikarii mam spolecneho jen to, ze jsem jeji ctenar ;-)