iconv + Kamenicky

Matus Hrusovsky mhl na eposta.sk
Pondělí Duben 29 13:46:43 CEST 2002

Dňa Po 29. Apríl 2002 10:50 ste napísali:

> imho neni. pouzijte recode

Definicie v recode su zaujimave, su tam totiz dve :-)
Asi nikde neexistuje 'pravy' popis kodovania Kamenickych...

Potrebujem to v iconv, pre program ktory pouziva libiconv.

Pomohla by mi aspon konverzna tabulka KEYBCS2->UNICODE,
ktoru tiez nemozem najst.
Resp. ako dostat nove kodovanie do libiconv ?

Matus