iconv + Kamenicky

Pondělí Duben 29 14:23:26 CEST 2002

On Mon, 29 Apr 2002, Matus Hrusovsky wrote:

> Definicie v recode su zaujimave, su tam totiz dve :-)
> Asi nikde neexistuje 'pravy' popis kodovania Kamenickych...

To je mozne. "Kodovani Kamenickych" bylo definovano na zaklade vizualni
podobnosti pismenek (ovsem prekvapive to celkem fungovalo), coz poskytuje
jisty prostor pro nejednoznacnosti. :)

> Pomohla by mi aspon konverzna tabulka KEYBCS2->UNICODE,
> ktoru tiez nemozem najst.

Kdyz mate recode, tak by ji (lepe receno obe dve) snad melo jit
vygenererovat prave z recode. Kameniky take umi cstocs, takze nejaka
tabulka musi byt i tam.

> Resp. ako dostat nove kodovanie do libiconv ?

info libc 'glibc iconv Implementation'