LIRC

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pondělí Duben 29 14:20:09 CEST 2002

Petr Stehlik wrote:

> Rad bych se zeptal, mam TV kartu ProVideo 951, ta je v lirc uz dlouho
> primo podporovana, je tam prilozeny konfigurak atd., ale mne to vubec
> nefunguje. Kdyz napriklad zkusim irrecord, tak hned jako prvni vec

	Mě to zase (většinou) funguje. Postup je: zkompilovat lirc, modifikovat
modules.conf, spustit lircd a irexec s patřičným nastavením v .lircrc.
Modul má nějaké debug parametry, takže se dá něco v syslogu zjistit.
Dejte vědět, na čem jste skončil, takhle se těžko radí.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418