LIRC

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Duben 30 21:29:17 CEST 2002

On Mon, 2002-04-29 at 14:20, Michal Žejdl wrote:

> 	Mě to zase (většinou) funguje. Postup je: zkompilovat lirc, modifikovat
> modules.conf, spustit lircd a irexec s patřičným nastavením v .lircrc.

no tak predesilam, ze uz to zkousim rozjet 11 mesicu a prosel jsem
vsechny mozne verze lirc tak od 0.5.x. Tentokrat jsem se rozhodl nic
nekompilovat a sverit se Debianu. Takze apt-get install lirc
lirc-modules-source. Vsechno se samo udela, nakonfiguruje a spusti.

> Modul má nějaké debug parametry, takže se dá něco v syslogu zjistit.
> Dejte vědět, na čem jste skončil, takhle se těžko radí.

A konec syslogu vypada napr. takto:

Apr 30 21:20:06 joy kernel: lirc_dev: IR Remote Control driver
registered, at major 61
Apr 30 21:20:48 joy kernel: i2c-core.o: driver i2c ir driver registered.
Apr 30 21:20:48 joy kernel: lirc_i2c: chip found @ 0x4b (PV951 IR)
Apr 30 21:21:01 joy lircd-0.6.5[1603]: lircd(any) ready
Apr 30 21:21:01 joy lircd-0.6.5[1603]: accepted new client on /dev/lircd
Apr 30 21:21:38 joy lircd-0.6.5[1603]: accepted new client on /dev/lircd
Apr 30 21:22:05 joy lircd-0.6.5[1603]: removed client

To accepted a removed bylo, kdyz jsem zkusil pustit irw. Mackal jsem
vsechny mozne tlacitka ovladace jako sileny, ale nic se nestalo. Pak
jsem mel jeste pusteny irexec, ale opet nic.

Prijde mi to jako by tam byla snad HW zavada, akoratze po rebootu do
Wir9x se ukaze, ze ten HW ve skutecnosti funguje dobre. Takze ja uz fakt
nevim, kam sahnout. Konfigurak pro PV951 tam je, demon bezi, sockety
socketujou, klienti se konektujou, jen to vubec nereaguje na vstup z
ovladace...

Petr