ICQ a masq (socks)

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Duben 29 15:31:21 CEST 2002

Dobry den

mal bych par dotazu k icq. Vyskytl se mi tu pozadavek na provoz icq (ten mi
nejak pres maskaradu funguje), ale dotycny chce i file transfer a jeste
nejake dalsi sluzby co icq nabizi (ja ho nepouzivam).
Nalezl jsem nejaky modul pro maskaradu, ale neni v mainstreamu kernelu,
vypada jako nejaka beta a navic nepodporuje protokol icq2000.

Tak jsem to chtel rozjet pres SOCKS server ale pokud jsem hledal tak v
distribuci RH neni nic (nebo nevim jak se jmenuje) a odkazy co nabidl google
taky nevypadaji moc ruzove.

Muzu se zeptat ja to resite vy?

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners