ICQ a masq (socks)

Martin Kokeš martin.kokes na gplus.cz
Pondělí Duben 29 16:22:48 CEST 2002

"Petr Zapadlo" <zapadlo na support.melzer.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20020429132948.99658166B2 na mail.melzer.cz...
> Dobry den
>
> mal bych par dotazu k icq. Vyskytl se mi tu pozadavek na provoz icq (ten
mi
> nejak pres maskaradu funguje), ale dotycny chce i file transfer a jeste
> nejake dalsi sluzby co icq nabizi (ja ho nepouzivam).
> Nalezl jsem nejaky modul pro maskaradu, ale neni v mainstreamu kernelu,
> vypada jako nejaka beta a navic nepodporuje protokol icq2000.
>
> Tak jsem to chtel rozjet pres SOCKS server ale pokud jsem hledal tak v
> distribuci RH neni nic (nebo nevim jak se jmenuje) a odkazy co nabidl
google
> [...]

IMHO ICQ2000 direct connection pres socks nechodi. Zkousel jsem to s dvema
ruznymi sockami a je to to same jako pres NAT. Jedine donwgrade na 99 +
pouzit ip_masq_icq. A nebo tunel nejake verejne adresy.

MK