Slackware a zvukovka ???

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na kanal.ucw.cz
Úterý Duben 30 01:41:25 CEST 2002

On Mon, Apr 29, 2002 at 12:16:23AM +0200, blade wrote:
> Dobry den,
> nemohl by mi prosim nekdo poradit jak zprovoznit v Slackware 8 zvukovou
> kartu ? Mam Sound Blaster live.V linuxu jsem s ni nikdy problemy nemel.Jsem
> zvykli na Mandrake, Suse a RedHat.Slack je ale ponekud jiny a nevim kde
> zacit.Existuje nejaka utilita podobne jako v RH ? Dekuji za jakoukoliv
> pomoc.
> S pozdravem Pavel Barina

zdravim,
nemam zkusenosti s instalaci SBLive! na distribuci Slackware, ale na
http://abclinuxu.cz jsem videl nejakej clanek o konfiguraci SBLive5+1
a jde to pouzit i na versi SBLive! (a taky na Audigy). Nevim jak to bude
chodit na slackware, to nemuzu zarucit.
zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **