Slackware a zvukovka ???

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Duben 30 13:17:51 CEST 2002

blade wrote:
> Dobry den,
> nemohl by mi prosim nekdo poradit jak zprovoznit v Slackware 8 zvukovou
> kartu ? Mam Sound Blaster live.V linuxu jsem s ni nikdy problemy nemel.Jsem
> zvykli na Mandrake, Suse a RedHat.Slack je ale ponekud jiny a nevim kde
> zacit.Existuje nejaka utilita podobne jako v RH ? Dekuji za jakoukoliv
> pomoc.
> S pozdravem Pavel Barina

V adresari /etc/rc.d je soubor rc.modules, kde jsou připravené
(zakomentované) příkazy pro zavedení modulů při startu systému. Je dost
možné, že už tam ta vaše zvukovka je. Pokud příslušný příkaz najdete
(něco jako "modprobe sb??? <par1> <par2> ..."), zkuste ho nejdřív zadat
ručně, a když bude zvukovka fungovat, odkomentujte řádek, aby se modul
příště zavedl při staru. Pokud zvukovka fungovat nebude, budete muset
zkoušet pohrát si s parametry. Ne všechny moduly akceptují parametry,
nevím jak konkrétně na tom je SB live, ale v tom souboru rc.modules by
měly být nějaké komentáře. Jinak si taky přečtěte

man modprobe
man lsmod
man rmmmod

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                          Institute of Theoretical