min. HW pozadavky na RH 7.2

Ondrej Krejcik krejcik na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Duben 30 08:15:38 CEST 2002

On Mon, 29 Apr 2002, David Wenzel wrote:

> ;)
>
> Myslel jsem, ze jste se ptal na: "...min. HW pozadavky na RH 7.2 Jen aby
> se to zvladlo nainstalovat."
> Jestli Vam ale staci jenom nabootovat jadro, tak to pak samozrejmne ano.
>
> dw

Jedna nejmenovana distribuce ma taky v minimalnich pozadavcich pro
instalaci v textovem rezimu uvedeno 48MB. Mne se to povedlo UPLNE bez
problemu nainstalovat na stroji se 16MB RAM. (A dokonce jsem tam spustil
i KDE) Ja bych to zkusil nainstalovat. Za zkousku nic nedate :-)

Ondrej Krejcik