Re: min. HW požadavky na RH 7.2

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Duben 30 09:16:44 CEST 2002

"Jan Nováček" <Konference na cimboraservis.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:19114485254.20020429172639 na linux.cz...

> prosím Vás nevíte někdo jaké jsou min. HW požadavky na RH 7.2

Instaloval som na 486/100, 24 MB RAM, asi 500 MB oddiel
na disku.

> Jádro je 2.4."17" bude tedy stačit 16MB?

No, to asi bude prilis malo.

> pobezi nam specialni sluzby, takze na fdd to nenarveme

Ide o nejaku jednoucelovu masinu? V takom pripade je zbytocne
tam davat "velku" distribuciu - zrovna RH je pomerne tazke
donutit k tomu, aby neinstaloval "zbytocnosti".

Mrknite na http://www.linuxfromscratch.org/ - pre jednoucelove
stroje na obmedzenom hardware moze ist o najlepsie riesenie.

Zdravi
--
                                                   Stano