Paska na SCSI radici - potize

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Duben 30 08:25:32 CEST 2002

Dobry den

mam takovy problem, mam server s adaptecem 2940UW (myslim, ma dva kanaly,
jeden LVD, druhy ma i N konektor)
Na druhem kanalu vysi samostatne paska Tandberg. distribuce je RH6.x (ruzne
updatovana, puvodne 6.1), jadro 2.2.18

Ted problem:
Paska funguje, provede se nekolik nocnich zaloh a pak najednou nic, par
dalsich nocnich zaloh se neprovede, pak aniz bych s tim cokoliv delal, (nikdo
server nerestartoval) to zase nejaky den funguje.
Jak to provadim:
mt -f /dev/nst0 rewind
vrati:
/dev/nst0: Input/output error
/dev/nst0: Can't read SCSI mode page.
/dev/nst0: Can't read changeable parameter page.

tar -cf /dev/nst0 xxx
vrati:
tar: Removing leading `/' from archive names
tar: Cannot write to /dev/nst0: Input/output error
tar: Error is not recoverable: exiting now

SCSI disky jedou normalne. Puvodne jsem pouzil jadro 2.2.19, ale to se
chovalo divne, pri velke diskove zatezi se najednou zastavil datovy tok na
disky, jadro zresetovalo radic a jelo se dal. Na netu jsem nasel ze to dela
novejsi verze modulu aic7xxx.

Muze to s tim nejak souviset?
Nesetkal se nekdo s necim podobnym?

Diky za pomoc.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners