Playlist MPlayeru; Treelist

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Duben 30 13:56:23 CEST 2002

Dobrý den,

máte někdo funkční playlist v MPlayeru?

V dokumentaci sice je psáno, že playlist není implementován,
avšak ve FAQ je psáno, že funguje přes příkazovou řádku. Na
stránkách MP pak slibovali, že v nové verzi 0.9 bude funkční,
ale mě nefachá.

Přišel jsem na jediné, poměrně složité řešení:

1)
# pwd
  /home/d/Video/Subs/rusko/
# ls > ../rusko.pls

2) Ve vytvořeném playlistu vložit na každý řádek výstup z pwd
   tak, aby byly cesty absolutní.

3) Vytvořit spouštěcí skript s jedním řádkem:
   mplayer -playlist /home/d/Video/Subs/rusko.pls

Pak po suštění skriptu se přehrají všechny klipy. Není to nej-
lepší řešení, vzhledem k problémům, chcete-li např. něco z
playlistu smazat nebo naopak do něho něco přidat, apod. Uvítám
rady.

Ještě bych se zmínil, že prý existuje nějaký nový tree-playlist
(tuším že se jmenuje treelist) pro mp, ale nevím, kde bych ho
mohl stáhnout - na jejich stránkách ani jinde jsem ho nenašel.
Nevíte o něm něco?

Oak

Reklama:
Co davaji v TV? http://tv.seznam.cz