lokalni DNS

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Duben 30 14:00:21 CEST 2002

Zkouším si tady vlastní SMTP server a potřeboval bych aby mi šlo DNS,
hlavně MX záznamy pro moji doménu kolombo.cz.

Jenže si nemohu dovolit, aby se mi DNS přenášelo do další komunikace,
nemám pevné připojení a poštu mám na "venkovním serveru", kde ji potřebuji
umět stále spolehlivě odesílat, přijímat a vybírat.

Takže potřebuji spustit DNS, které bude sloužit pro můj lokální postfix,
který by ale měl korektně odesílat ven. V tom je taky ten problém.
Pokud je postfix localhost.localdomain, tak to jede a doručuje uvnitř
dobře, pokud mu nastavím korektní hlavičku ven, s doménou kolombo.cz,
tak mi nedoručuje uvnitř, nemá MX záznam.

Pokud začnu nastavovat konfiguraci DNS, tak první dotaz je
forward master, reverzni master nebo slave. Předpokládám, že
master, ale musím ho vypnout, když se připojím do Internetu.

Nebo jsem úplně mimo?

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz