Re: OT a Reklama: Inet domů

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Duben 30 13:56:45 CEST 2002

- pouzita technologie (PROXIM) je snad to nejhorsi co si mohli zvolit
(ale asi nejlevnejsi). Budou problemy s kvalitou a stabilitou site -
zvlaste pripoji-li se vice lidi
- navrhovane ceny nejsou pro bezne lidi (ne notoricke stahovace) zadny
zazrak (neporovnavam
s cenami beznymi ve velkych mestech)
- zatim to cele pusobi dost amaterskym dojmem (ala par kamosu se
dohodlo, ze se
navzajem propoji bezdratem. Pak usoudili, ze maji spoustu zkusenosti a
rozhodli se na tom vydelavat)

PS: prislo mi od nich par spamu, ze kterych nebylo zrejme (krome
inzerovaneho pripojeni
kdekoliv za levny peniz) vubec nic. Zadne URL na WWW, zadne sidlo
firmy atd.
Ani na URL zminenem vyse neni sidlo firmy - cili to klidne muze byt
nejaka cernota

D. Toman