console GUI nastroj na programovanie

Horák Daniel horak na sit.plzen-city.cz
Úterý Duben 30 13:01:01 CEST 2002

> konzolu. rozmyslal som nad ncurses,
> by som potreboval rychlo.

> kniznicu, klikatko na nejake
> moze to byt aj nad ncurses,
>
>  V soucasne dobe bych videl jako problem to, ze to chcete v C/C++,
>  protoze tato oblast je ponekud mimo hlavni zajem... Neco
> malo ma slang,
>  ale i to je pomerne hodne blizko ncurses. Napr. projekt Mape
> resi podobny
>  problem a jedno z moznych reseni je nejaky toolkit si napsat
> [...]

jak jsem zjistil, nelze pouzit jako samostatny toolkit, ale pro psani konzolovych aplikaci v Tcl idealni

>  Ted jsem jeste nacel neco Javoveho:
>     http://www.pitman.co.za/projects/charva/
>
>  A jiz drive jsem si hral s (komercnim?) CDK:
>     http://www.vexus.ca/products/CDK/

to je GPL

>  A tady by melo byt neco pro terminal i X:
>     http://ftp.badpenguin.org/pub/software/libgringo/
>     (vyzaduje http://ftp.badpenguin.org/pub/software/libbadpenguin/)
>
>  Nejakou podporu by mel mit i Perl a Python, jak moc hotove widgety
>  jsou tam nevim.

tak jsou jen vazby na ncurses, zadne widgety

Takze jak to vypada, je nutne nejaky C konzolovy toolkit napsat. Inspiraci je mozne cerpat z CK (resp. CTk) - sprava udalosti, realizace widgetu, ...

			Dan