Re: OT a Reklama: Inet domů

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Duben 30 13:43:06 CEST 2002

> No, nabidka je zajimava, ale pro mne je trochu podezrela.
> Nemaji ani uveden seznam "pripojnych" mist, nemaji tam
> ani pokryti signalem. To ze pouzivaji orinoco je hezke,
> ale pokud neuvidim na pripojne misto, je mi to nanic.
>
> Ale kdybych byl v miste pokryti, tak bych do toho urcite
> sel.

Obávám se, že toho nemají více.
Odpověděl jsem na jejich první nabídku, byl to takový nezávazný spam
s možností nezávazného zájmu.

V další komunikaci se již ptají po závazné objednávce, ale
nějak nemohu najít, jaká firma to se mnou vlastně jedná.

Obávám se, že jediné co opravdu mají je web.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz