OT a Reklama: Inet domů

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Duben 30 21:10:41 CEST 2002

Dne Tue, Apr 30, 2002 at 01:53:06PM +0200, Ondrej Koala Vacha napsal:

> Ja jsem to take ukazoval znamemu, a ten tam volal. MLuvi s nekym z Plzne,
> a zjistil od neho, ze velka mesta (dotaz byl na Brno) jsou pokryta cela.
> Ze je to sponzorovane, a tudiz jen pro domacnosti. Jinak ze prijde
> technnik a tak dale jako jinde.

Aniz bych chtel nekomu kazit radost, podle me je to ekonomicky zcela
neunosne. Uz jsme stravili hodne casu hledanim cesty k pokryti nasi
vesnice, ehm mesta, a i kdyz pocitam ze servis by delali
nadsenci zadarmo a tak by jsme meli nulove mzdove naklady, tak
se ostatni naklady pohybuji nekde uplne jinde. Za tu cenu se to proste
neporidi a zminovana forma vydelavani tim, ze by ucastnici dostavali
reklamni maily je zcela nerealna.

Na druhou stranu pozadovane investice nejsou nijak horentni, takze se slovy
klasika: "Uz jsme prisli i o vic" by to nekdo zkusit mohl.
Samozrejme nejlepe kdyz jim da adresu, kterou muze bez litosti obetovat az
na ni misto pripojeni budou chodit tuny spamu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.