lokalni DNS

Pavel Palát pavel na orthank.homelinux.org
Úterý Duben 30 14:03:09 CEST 2002

Zdravim,

> [...]
> umět stále spolehlivě odesílat, přijímat a vybírat.
>
> Takže potřebuji spustit DNS, které bude sloužit pro můj lokální postfix,
> který by ale měl korektně odesílat ven. V tom je taky ten problém.
> Pokud je postfix localhost.localdomain, tak to jede a doručuje uvnitř
> dobře, pokud mu nastavím korektní hlavičku ven, s doménou kolombo.cz,
> tak mi nedoručuje uvnitř, nemá MX záznam.
>
> Pokud začnu nastavovat konfiguraci DNS, tak první dotaz je
> forward master, reverzni master nebo slave. Předpokládám, že
> master, ale musím ho vypnout, když se připojím do Internetu.

Kdyz jsem mel jeste modem, tak jsem to vyresil tak, ze jsem si na
www.dyndns.org zaregistroval ddns domenu (orthank.homelinux.org, zustal mi
porad, i kdyz mam ted kabel:)) a nastavil ji jako hostname. V /etc/hosts
jsem nadefinoval, ze tato domena patri IP 127.0.0.1. Pak postfix mohl
korektne posilat maily...

Pavel Palát

---
Pavel Palát