PCI ISDN karta

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Duben 30 16:52:08 CEST 2002

On Tue, 30 Apr 2002, Mirek Petricek wrote:

> Dobry den,
>
> potřeboval bych doporučení na ISDN modem. Uvítal bych, kdyby byl v
> interním (PCI) provedení, bezvadně fungoval pod RH Linuxem 7.2,
> umožňoval by souběžné a nezávislé připojení po obou ISDN kanálech (jak
> dial-in tak dial-out). Také by bylo dobré, kdyby do budoucna bylo
> možné použít dvě¨karty v témže stroji. Nepotřebuji hlasové ani faxové
> funkce.

Muzu dat info na kartu Asuscom P-IN-100-ST-D viz http://www.asuscom.cz/asuscom/

funguje bezvadne, dva kanaly umi, ale ja osobne jsem je nikdy
nezkousel (ale urcite se nekdo takovy najde). Jedine co mi ted vadi je,
ze ac hardware umi protokoly V.110/120, tak isdn4linux je na teto karte
nepodporuji/neumi. Ale to nevadi, pokud nemate na druhe strane nekoho, kdo takovy protokol vyzaduje
(treba nejaka banka). Na internet staci hdlc.

s pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha