PCI ISDN karta

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Duben 30 19:39:45 CEST 2002

On Tue, 30 Apr 2002 14:19:13 +0000 (UTC), Mirek Petricek wrote:

: potřeboval bych doporučení na ISDN modem. Uvítal bych, kdyby byl v
: interním (PCI) provedení, bezvadně fungoval pod RH Linuxem 7.2,
: umožňoval by souběžné a nezávislé připojení po obou ISDN kanálech (jak
: dial-in tak dial-out).

Elsa mi funguje k uplnej spokojnosti - PCI, pod RH 7.2,
dva kanaly vie, ale skusal som ich iba ako odchadzajuci bundling.

lspci ju hlasi ako "Elsa AG QuickStep 1000 (rev 02)", HiSax
ako "Elsa: Microlink PCI" - co presne je napisane na krabici
uz neviem.

Mal som daleko menej problemov pod Linuxom (tie vyplyvali iba
z neznalosti, inak je rozchodenie bez zadrhelov), ako pod XP-ckami.

: Také by bylo dobré, kdyby do budoucna bylo možné použít dvě¨karty
: v témže stroji.

To netusim. Teoreticky by s tym problem byt nemal, ale sediva
je teoria...

: Nepotřebuji hlasové ani faxové funkce.

Tie ani nema :-)

Neviem aka je teraz s Elsou situacia - naposledy som pocul,
ze skrachovali. Toto by som sa ale nebal kupit ojazdene.

Zdravi
--
                                       Stano