console GUI nastroj na programovanie

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Duben 30 16:40:53 CEST 2002

Hor?k Daniel <horak na sit.plzen-city.cz> wrote:
 :> > chcem rychlo spravit aplikaciu taku vizualnu ale na
 :> konzolu. rozmyslal som nad ncurses,

 :>  Nejakou podporu by mel mit i Perl a Python, jak moc hotove widgety
 :>  jsou tam nevim.

 : tak jsou jen vazby na ncurses, zadne widgety

python ma parrot, Tinter a anygui. Tinter je cisto textovy UI, anygui
je vseobecny s rozlicnymi backendami (medziinym aj curses a commandline),
parrot je vseobecny jazyk a popis UI ktory sa "skompiluje" do pythonu.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |