Superformat - VYRESENO, avsak prekvapive

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Srpen 1 08:20:57 CEST 2002

Nakonec ani ten original fdformat nesel, rozhodl jsem se tedy nahodit
stary Tomsrtbt, ktery jsem nasel na diskete.

Jake bylo me prekvapeni, ze jsem nemel v BIOSu povolenou FD mechaniku!

Po jejim povoleni uz fungoval, jak ma, zadny ioctl. Ani jsem uz Tomse
nepotreboval. Mate pro to nekdo rozumne vysvetleni ? Mel jsem za to, ze
Linux se stara sam o sebe a nepotrebuje BIOS. Taky ze normalne
mount/umount diskety sel...

Vasek