stara [libc5] binarka na rh72?

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Čtvrtek Srpen 1 08:57:40 CEST 2002

Dobry den,
pokousim se rozjet starou [ale oblibenou :)] binarku slinkovanou
dynamicky s libc5 na RH72.
Spusteni logicky hlasi No such file or directory.
ldd hlasi No such file or directory! takze vlastne na RH72 nezjistim
ktere knihovny chybi.
Na RH62 to funguje, ldd vypise dve pouzivane knihovny.
Vzal jsem ty dve knihovny, vyrobil novy lib adresar, pridal do
ld.so.conf, dokonce i do LD_LIBRARY_PATH, ale situace je stale stejna:
spusteni i dotaz pres ldd vraci No such file or directory.

Znamena to ze na RH72 neni mozne pustit tuto starou binarku nebo delam
neco spatne?

A kdyz uz pisu -- nasmerujte me prosim na nejake HOWTO pro zprovozneni
USB storage device, procetl jsem usb sekci v dokumentaci k jadru,
ale nic jsem neobjevil :(

Dikdikdik

--

                                    Jan Klügl