pop3, funkce prenosu posty

David Alimov david.alimov na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 1 12:19:14 CEST 2002

preji dobry den,
potreboval bych poradit s trochu neformalnim dotazem, no vlastne
se moc linuxu netyka, ale zatim ostatni nejsou "ochotni ci
schopni" poradit.

mam stanici s M$2k a RH7.1, vse mi chodi, no vlastne ne. vyskytl
se uzivatel, jednou za cas potrebuje pracovat s poustou v Linuxu,
potom zase v Win. Posta se stahuje pres POP3 ze serveru modemem.

Problem je v tom, ze uzivatel ma EMAILovou schranku na serveru, v
takovemto tvaru a.b.c na SERVER.cz. K prihlasovani na server se
pouziva jako username a.b.c na SERVER.cz . V linuxu, jak jsem
zjistil nebyl zadny problem, jak je videt, nektere veci mouhou
byti i jednodussi. Avsak ve Win Outlook nevezme tolik tecek pred
@. A tady je zakopany pes, nevim kde hledat chybu. Klient si chce
cist postu pres nejaky program ne v HTML prohlizeci.

Prosim nekoho, koho nezatizi mi podat nejake info k POP3,
NElinuxOVYMU problemu, ci mi jednoduse vysvetlit jak probyha
prenos posty ze serveru ke klientovi.

A prosim nehnevejte se, mam s vami dobre zkusenosti, a byl bych
rad, kdyby mi poradili odbornici. A ne jak tomu bylo jinde,
mazani kase kolem pusy.

dekuji moc David Alimov

ZDARMA a RYCHLÉ zasílání SMS z www.posliSMS.cz