OKIpage 8im

fidlej i.danihelka na sh.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 1 15:00:24 CEST 2002

On Wed, 31 Jul 2002 21:39:57 +0200, Lubos Moscovic wrote:
> Zdravim,
> pred urcitym casom som si kupil tlaciaren okipage 8im ale az ked som sa
> ju pred tyzdnom po prvy krat pokusil rozbehat pod Linuxom som zistil, ze
> to nebude len tak. S tlacou pod Linuxom som zatial nemal moc skusenosti,
> a tak nebudem popisovat, co som uz skusil - bolo to skratka tapanie na
> jednom mieste. Preto sa teraz obraciam na vas. Ak mate niekto skusenosti
> s LED tlaciarnami od OKI a ich rozbehanim pod Linuxom prosim poradte.
> Pouzivam Debiana (radoby woodyho 8-))
>
> So sudruzskym pozdravom
> Lubos "herrman" Moscovic
> [...]

Mam presne taky OkiPage 8im.
Je to GDI, nema vlastni procesor musi jim to OS predzvykat.

Pod Mandrake s CUPSem se rozbehala sama,
pod Redhatem byl trosicku problem.
Musi byt pusteny daemon (oki4daemon) ktery hlida fifo /dev/oki4drv,
kdyz tak neco vleze tak to posle vytisknout
pomoci programku oki4drv (ten ocekava postscript).

Obecne nastaveni je tedy takove: vyberete Postscriptovou tiskarnu
a jako vystupni zarizeni ji pridelite /dev/oki4drv, pak uz mit jen
pusteneho toho daemona.

http://www.linuxprinting.org/show_driver.cgi?driver=oki4w
http://www.linuxprinting.org/download/printing/oki4linux-2.1gst.tar.gz

Ivo Danihelka