Segmentation fault

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Čtvrtek Srpen 1 15:23:16 CEST 2002

Tomá? Trdý wrote:
> Zdravím všechny lidi ochotné my pomoci. Mám problém na mém RedHat6.2 s
> linuxconfem. Po jeho spuštění (vlastně spíše pokusu o spuštění) se
> objeví hláška Locale not supported by C library a hned po ní
> Segmentation fault (core dumped).
> Hledal jsem všemožně po netu informace o co jde a jediné co jsem se
> dozvěděl bylo, že chyba souvisí s nesmyslným odkazem do paměti a že by
> snad pomohl upgrade verze linuxconfu.Nepomohl. Od doby co nejde
> spustit linuxconf nejde ani Samba. Můžete mi někdo helpnout ? Ale
> srozumitelně prosím, v linuxu jsem začátečníkem :-((

Po pravde receno, o tomhle toho moc nevim. Locale jsem nikdy
nepotreboval jine nez defaultni a linuxconf jsem po nekolika nehezkych
zkusenostech odkazal do nehezkych kraju. Nicmene mohu odhadovat...
zrejme jste se pokusil zmenit si prostredi a do nekterych promennych
prostredi se dostalo neco oskliveho, s cim si linuxconf nerozumi. Zkuste
  pustit 'locale' bez parametru, treba vas tam neco trkne. Pripadne
muzete zkusit 'strace linuxconf' a poslednich par radku poslat sem. A
nebo zapomenout na linuxconf... Mimochodem, RH 6.2 uz je trochu
postarsi, neuvazoval jste o upgradu?

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/

Daląí informace o konferenci Linux