zacatecnice - virtualni plochy

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 1 21:27:55 CEST 2002

On Wed, Jul 31, 2002 at 10:04:14PM +0200, OldFrog wrote:

> Pouzivam wmbutton, cimz nedostatek kompenzuji. Da se z nej spoustet
> 27 apliaci, pochopitelne nefunguje drag&drop. Pak jsem jeste videl neco
> jako rozbalovaci roletku z AfterStepu, ale nebyla vzhledove tak vybrousena,
> tak jsem ji opustil.

Hm, tak wmbutton se mi zrovna moc nelíbí. Nevím, co je rozbalovací roletka
z Afterstepu, ale každopádně bych chtěl spíš něco, co bude scrollovat,
když mu nebude stačit obrazovka.

> Ten jednoklik by nebyl marny... Neslo by to tam nejak dobastlit? No nic,

Myslím, že všechno jde, když se chce :-) Ale zase tak nutně to
nepotřebuju, tak budu radši programovat něco užitečnějšího (nehledě na to,
že bych se v tom musel asi pěkně dlouho vrtat, než bych se v tom aspoň
částečně zorientoval -- programátor zrovna moc nejsem :-)).

> Mimochodem, nezkousel jste prekladat nejake aplikace z GNUStepu?

ne

> OldFrog.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"MS is a lot better at making money than it is at making good operating
systems."       -- Linus Torvalds