Openoffice 1.0CZRC4 +export a reimport formátu RTF=chybné kodování??

Pete peter_andre na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 1 22:12:50 CEST 2002

Dobrý den,
úvodem bych rád vyslovil uznání autorům lokalizace OO.Narazil jsem však
při použití verze RC4 (která má být schodná s 1.0 final?) na zásadní
problém:

PŘI EXPORTU DO FORMÁTŮ RTF A DOC(Word 95) DOCHÁZÍ K CHYBNÉMU KÓDOVÁNÍ
ČEŠTINY, KTERÉ SE PROJEVÍ JAK V PROGRAMU WORD TAK I PŘI ZPĚTNÉM IMPORTU
TOHO SAMÉHO SOUBORU DO OPENOFFICE!!

Zmizela také možnost volit kódovou stránku při importu "encoded
textu".Která je v originální verzi stejně jako import a export formátů
doc a rtf zcela bezchybně funkční.

Zajímalo by mně, jestli tyto problémy downloadem 63MB verze 00CZ 1.0
final zmizí a nebo jestli máme opět migrovat do originální angl. verze.

Děkuji předem za každou odpověď.