Openoffice 1.0CZRC4 +export a reimport formátu RTF=chybné kodování??

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Srpen 4 23:11:52 CEST 2002

Dne Thu, Aug 01, 2002 at 10:12:50PM +0200, Pete napsal:

> PŘI EXPORTU DO FORMÁTŮ RTF A DOC(Word 95) DOCHÁZÍ K CHYBNÉMU KÓDOVÁNÍ
> ČEŠTINY, KTERÉ SE PROJEVÍ JAK V PROGRAMU WORD TAK I PŘI ZPĚTNÉM IMPORTU
> TOHO SAMÉHO SOUBORU DO OPENOFFICE!!

Chvili jsem si s tim hral a zda se, ze cestina se pokazi, ale jen v .doc, u
rtf se mi zda byt korektni. Nebo je to jen vada tykajici se nejakeho extra
znaku? Pokud se nam podari chybu identifikovat, znamena to nahradit jednu
knihovnu jinou verzi, zhruba 3MB downloadu.

> Zmizela také možnost volit kódovou stránku při importu "encoded
> textu".Která je v originální verzi stejně jako import a export formátů
> doc a rtf zcela bezchybně funkční.

No tak ja tam tu volbu porad vidim, nevim proc by mela zmizet, s dialogy
jsme nic nedelali A Vam skutecne funguje v anglicke verzi export/import
ceskych souboru z word95 bez problemu? Jaky mate jinak system (distribuci)?

> Zajímalo by mně, jestli tyto problémy downloadem 63MB verze 00CZ 1.0
> final zmizí a nebo jestli máme opět migrovat do originální angl. verze.

Mezi final a RC4 neni rozdil. Takze upgrade nema smysl.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.