Jak ztisit speaker

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pátek Srpen 2 13:35:15 CEST 2002

Zdar.

Mam ve zvyku hojne pouzivat doplnovani nazvu souboru v bashi, coz vede k
tomu, ze na mne pocitac kazdou chvili pipne. Pipne na mne z repracku,
zesilenych tak, aby byla dobre slyset hudba. Obcas je to vskutku straslivy
zazitek. Pipnuti je totiz vyrazne hlasitejsi nez hudba.

V X jsem to vyresil pomoci gnome mixeru, ale na konzoli nevim co s tim. Neda
se treba nejak nastavit visual bell? Nebo to ztlumit? V man setterm jsem
nasel jen nastaveni delky pipu, nikoliv hlasitosti.

Mam jadro 2.4.18 a util-linux 2.11r na Slackware 8.1.

Diky.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F