limit na přenos dat

Pátek Srpen 2 13:33:48 CEST 2002

On Fri, Jul 26, 2002 at 11:19:34PM +0200, Peter Surda wrote:
> BTW prave som dorobil "überrouter" jadro, 2.4.19-rc3-ac3, lm_sensors, htb,
> ppp_mppe a skoro vsetko z patch-o-matic/{base,extra} z CVS verzie netfiltra
> (napr. nat pre h323 a pptp), kopu rejectov som musel zvladnut manualne. Mam aj
> rpmko pre pentium (aj ked ma priponu .i386.rpm). Butovat som to este neskusal
> :-) Nemam momentalne kde to vystavit, ale ked mi niekto poskytne ftp priestor,
> mozem to uploadnut, co vy na to?
Nasiel som milych ludi na blizkej univerzite a ti mi poskytli hostovanie.
Odteraz je to pristupne cez
{http,ftp,rsync}://gd.tuwien.ac.at/opsys/linux/routehat

Momentalne je tam jadro, cipe, iptables, iproute, ppp, pptp, pptpd, ddclient a
poldek. Malo by to ist pod RH7.2 a 7.3 ale su tam pochopitelne aj SRPMka.
Zoznam podporovanych funkcii napisem do dokumentacie niekedy neskor.

Varovanie: nie je to komplet a je to len skompilovane, butovat/spustat som to
este neskusal. Ale casom bude aj to.

Bye,

              To boldly go where I surely don't belong.