ktera minidistribuce na wireless router?

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Sobota Srpen 3 04:40:56 CEST 2002

Zdravim,

> Wed, Jul 31, 2002 ve 05:04:56PM +0200 Martin Patka napsal(a):
> # Zdravim,
> #
> # > Ktera minidistribuce je jednoduse pouzitelna
> # > na bezdratovy router s wavelan orinoco (1 - 3karty).
> # > Router nema hdd ale flash disk.
> #
> # Pokud mate blizko k RedHatu, tak zkuste www.peeweelinux.com
> # (postaven na RH 6.2 a .rpm)
> #
>
> Jak ten bezdratovy router pracuje ? To ma kazdou kartu point-to-point a
> [...]

Na to je mozne nekolik variant - nejcastejsi je pripad, kdy je to jako
gateway
u zakaznika. Pak je to na bezdratove strane klient jakohokoliv
Access-Pointu,
na druhe strane je to pak pres masqueradu pripojene do ethernetu zakaznika.

Dalsi varianta je retranslace mezi dvema Access-Pointy. Obe bezdratove karty
jedou v rezimu klient, kazda je napojena na jiny AP....

Je mozna i varianta, kdy je jedna karta jako klient, a druha jako AP; ta
funkce AP
 je vsak dle mych informaci mozne jen s kartami postavenymi na chipsetu
PRISM.
Tuto variantu jsem vsak jeste nezkousel.

Jinak v rezimu point-to-point _nemusite_ mit pro kazdeho zakaznika
samostatnou
kartu. :-))  Staci jedna a muze se na ni napojovat vice zakazniku, uplne
stejne, jako
na AP. Akorat je v tomhle pripade mensi propustnost a horsi udrzba.....

zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz