ktera minidistribuce na wireless router?

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Sobota Srpen 3 17:07:29 CEST 2002

Sat, Aug 03, 2002 ve 04:40:56AM +0200 Martin Patka napsal(a):
#
# Na to je mozne nekolik variant - nejcastejsi je pripad, kdy je to jako
# gateway
# u zakaznika. Pak je to na bezdratove strane klient jakohokoliv
# Access-Pointu,
# na druhe strane je to pak pres masqueradu pripojene do ethernetu zakaznika.

Myslel jsem, ze vsechny Access-Pointy maji sitovou zdirku... Ale mozna kvuli
eleganci reseni.

# Dalsi varianta je retranslace mezi dvema Access-Pointy. Obe bezdratove karty
# jedou v rezimu klient, kazda je napojena na jiny AP....

Opet jsem myslel ze vsechny AccessPointy maji roaming. Ale asi ne.

# Je mozna i varianta, kdy je jedna karta jako klient, a druha jako AP; ta
# funkce AP
#  je vsak dle mych informaci mozne jen s kartami postavenymi na chipsetu
# PRISM.
# Tuto variantu jsem vsak jeste nezkousel.

Aha, to ni zajimave. O tomhle bych uvazoval.

# Jinak v rezimu point-to-point _nemusite_ mit pro kazdeho zakaznika
# samostatnou
# kartu. :-))  Staci jedna a muze se na ni napojovat vice zakazniku, uplne
# stejne, jako
# na AP. Akorat je v tomhle pripade mensi propustnost a horsi udrzba.....

Aha. Myslel jsem, ze ta karta komunikuje jen s jednim (od nazvu
point-to-point) - alespon sem mel dojem, ze se mi takhle notebook choval. No
nevim, zkusim.

diky za info
--milan sorm