Xsane, Gimp a tisk

Sobota Srpen 3 18:27:59 CEST 2002

On Tue, 30 Jul 2002, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

> Chyba musí dle mne být v nastavení Xsane: spouštím colorpage HR5 na
> dev/scanner, nebo třeba /dev/sg2, nastavení je na velikost A4, preview
> ukazuje správně velikost skenovaného objektu, saving image dle mne
> proběhne korektně, nastavení 300x300dpi, bind X and Y resolution ano,
> zaškrtnuto Quality calibration, obrázek má 2500*4185*48 (59,9MB)=
> 21,17cm * 35,44 cm.

Kontrolni otazka: ma puvodni skenovany obrazek rozmery 21,17 krat 35,44
cm (resp. odpovidajici pomernou cast, pokud neodpovida presne skenovane
plose)? Pokud ano, pak nechapu, z ceho usuzujete, ze je to problem Xsane.

Ostatne mi neni jasne, jak takhle velky obrazek pak vlastne chcete
vytisknout na A4 (cca 20 krat 30 cm)...nepochazi to zmenseni nahodou
z toho, ze se to neco pri tisku pokusi zmensit, aby se to veslo?