vt320

Sobota Srpen 3 18:35:25 CEST 2002

On Wed, 31 Jul 2002, svetlik_konference wrote:

> Snazím se opustit platformu Windows a mám následující problém:
> Potřebuji emulovat vt320 před připojením k serveru s OS AIX. Pokud
> přepnu "export TERM=vt320", texty se jiz zobrazují správně, avsak
> klávesnice neustále pípá a nechová se korektně. Nevadilo by mi, kdyby
> se terminál na lokále nechoval jako LINUX, ale vt320, toto vsak neumím
> nastavit. Prosím poraďte, jak nastavit správně linux pro vt320 nebo
> www, kde se dají nalézt informace či něco podobného.

"export TERM=vt320" rika programum, ze si maji myslet, ze terminal, ktery
maji k dispozici, se chova jako VT 320. Pokud se ten terminal tak nechova,
tak to pochopitelne fungovat nebude.

Takze potrebujete program, ktery se jako VT 320 chova. Ten mozna existuje,
ale o nem nevim. Ale osobne si myslim, ze by AIX nemel mit vaznejsi
problemy, kdyz bude mit TERM=xterm nebo TERM=vt100 (z linuxove konzole
bude spis fungovat to druhe) nebo neco podobneho.