Zpomalujici se server - dalsi poznatky - delsi

Sobota Srpen 3 19:28:52 CEST 2002

On Tue, 30 Jul 2002, Petr Zapadlo wrote:

> po nekolika dnech pri sitovych operacich narusta spotreba procesoru v
> systemovem rezimu az ke 100%. Kopirovani pres sambu (jeden soubor, z
> jedine stanice) pak zatezuje procesor totalne naplno. Prenosova
> rychlost po siti max 100kB/s. Dalsi uzivatel uz zacne vyrazne
> spomalovat cely system. nezalezi jesli je sitova oprace samba, dela to
> i pres scp i http.
> Diskove operace jsou v poradku. Pokud kopiruji velky soubor na
> lokalnich discich, prenosova rychlost je vyhovujici a odpovidajici
> tomu kteremu systemu a je stejna i po restartu.

Jinak receno je asi problem s komunikaci po siti? Lze to overit necim, co
je posila data po siti a nesaha na disky? (ttcp, nttcp,...)

Mimochodem, ted vidim, ze server II ma sitovku Intel. Nepouzivate nahodou
intelovsky driver? V nem jsou pry aspon dve chyby na radek. :)