ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

Středa Srpen 7 01:41:05 CEST 2002

On 5 Aug 2002, Petr Stehlik wrote:

> no ja nevim, jestli mate nVidia kartu - to pomazani GLX knihoven je
> "standardni" zpusob jak ten ovladac rozjet. Krome toho jsem pak rozjel i
> ten puvodni nv driver a dokazal, ze pada jen komercni.

Podle toho, jak si lidi na tem komercni driver furt stezuji, bych skoro
soudil, ze uz samotnou jeho instalaci je mozno oznacit za "rozvrtani X
serveru" :)

> dira do nekam, odkud se berou nahodna data.

Pokud se tam objevuji nahodna data, pak uz toto samo o sobe je indikace
nejake chyby, protoze pokus o zobrazeni neexistujiciho znaku by mel byt
prazdna operace, coz maximalne zpusobi, ze se v okne bude na prislusnem
miste ukazovat neco, co tam bylo predtim, misto toho, aby se to poradne
prekreslilo.