OpenOffice Writer nevidi fonty - vyreseno

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Pondělí Srpen 5 07:55:44 CEST 2002

Pomohlo to.

Spustil jsem program ..../OpenOffice.org1.0/program/soffice/spadmin,
dál tlačítko "Písma", potom "Pridat", v okenku "Zdrojovy adresar" jsem
nasel fonty (/usr/X11R6/lib/X11/fonts/TTF), OK, zavrit a bylo to.

Ve Writeru jsou ted videt vsechny fonty :-).

Dekuji za vsechny rady.

--
zdravim
Tosovsky