Zmena vzhledu GTK v KDE - vyreseno

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Pondělí Srpen 5 10:27:32 CEST 2002

----------------------------

aplikace Nepatrici do KDE"
=====================================

Zkousel jsem vsechno mozne a nedarilo se to nijak.
Ani naklikat v ovládacím centru, ani rucni editaci.
Program krdb vypsal jen "Mutex destroy failure:
Zařízení nebo zdroj jsou používány".

Potom jsem spustil bluefish z konzole a vypadla na me
spousta hlasek Gtk-WARNING **: Přípojný modul "libpixmap.so" nebyl
nalezen v module_path.

Hledal jsem na rpmfind.net ale libpixmap.so se nenasel.
Nakonec jsem vygoogloval, ze ta knihovna je obsazena v gtk-engines.
Nasel jsem teda balícek gtk-engines-0.12-2mdk.i586.rpm, naistaloval
a uz to perfektne funguje. Prepinam to malým jednoduchym programkem
gtk-theme-switch. :o)

Jen skoda, ze napr. rpmDrake na to nereaguje, asi v nem
jsou gtk knihovny nejak staticky zakompilovany.

Diky za rady

--
zdravim
Tosovsky