ATI nebo Matrox?

Martin Lexa mlexa na iol.cz
Úterý Srpen 6 00:29:39 CEST 2002

Dobry den!

* Peter Surda (shurdeek na panorama.sth.ac.at) wrote:

> Cau

> Neviem, nakolko G550, ale radeon 7500 uz podporu nejaky cas ma.
  Ja mam G400 a jsem s ni v 2D na 100% spokojen. G550 je velmi podobna a
tusim, ze i pouziva stejne ovladace... Co se tyka ovladacu muzete pouzit
ty, co jsou standardne v X-kach nebo ty, ktere nabizi Matrox na jejich
strankach. Velky rozdil bych v tom nevidel, akorat u tech od Matroxu
muzete pouzit PowerDesk utilitu a feat. jako DualHead, DVI a TV vystup (pouze
u G400).
  Radeon by mel byt take v pohode...

> Radeon 7500 OpenGL je v pohode.
  Tak jasne bych to nevidel. Hodne zalezi na tom jakou pouzivate zakl.
desku (kvuli AGP). Je rada lidi, kterym bezi 3D akcelerace v pohode, ale
take je par lidi, kteri maji urcite problemy se stabilitou.
  Kazdopadne s Vami musim souhlasit v tom, ze v soucasne dobe je Radeon
7(8)500 spolecne s NVidii ta nejlepsi volba jaka pro 3D akceleraci
pod Linuxem muze byt.
  Pokud chcete, muzete pockat na ovladace pro graf. kartu Matrox Parhelia
:) Alespon podle stranek Matroxu, coming soon :)

> Radeon 7500 je standartnou sucastou minimalne od 4.2.0, a v jadre uz tiez dost
> davno.
>
> Ked z toho chces vytiahnut maximum tak mozes stiahnut cvs z dri a xf86 a hrat
> sa s tym cele dni :-)
  Jednoznacne CVS DRI, pokud chcete hrat hry. Od verze v XFree 4.2.0
bych moc neocekaval, vzhledem k tomu, kdy bylo provedeno mergovani obou
CVSek...
  Neni to az tak slozite, muzete pouzit binarky z

    http://dri.sourceforge.net/snapshots/ ,

pokud nejste takovy tvrdak :)

S pozdravem
Martin Lexa