ATI nebo Matrox?

Pondělí Srpen 5 11:50:27 CEST 2002

On Mon, Aug 05, 2002 at 09:53:50AM +0200, Ales Vizdal wrote:
> Zdravim,
Cau

> premyslim o nakupu nove grafiky a vaham mezi Matrox G550 a ATI Radeon 7500,
> muzete poradit, se kterou je pod linuxem mene problemu a ma stabilnejsi
> ovladace,
Neviem, nakolko G550, ale radeon 7500 uz podporu nejaky cas ma.

> jak je to s podporou TV-outu,
Mari sa mi, ze G550 tvout nie je podporovany. Radeon ma pece pre drajver,
ktore umoznuju tvout, ale ide to len na x86 a neda sa nastavit
pozicia/velkost. Ked ti staci mplayer a nepotrebujes na tvout ixy, mozes
pouzit vidix (sucast mplayer-u ale v mplayerxp je novsi a vie aj
busmastering), je mozne ze ten ide s G550 tiez.

> jede OpenGL stejne pohodove jak s nvidii (Quake3)?
Radeon 7500 OpenGL je v pohode.

> Jak je slozita instalace driveru ve srovnani s nvidii?
Radeon 7500 je standartnou sucastou minimalne od 4.2.0, a v jadre uz tiez dost
davno.

Ked z toho chces vytiahnut maximum tak mozes stiahnut cvs z dri a xf86 a hrat
sa s tym cele dni :-)

Pripadnym fanusikom Matroxu sa ospravedlnujem, moja odpoved nechce sposobit
flejmwar, jednoducho do ATI vidim viac a developujem aj drajvre.

> Ted tu mam GeForce2 MX a s ovladacem moc spokojen nejsem.
Hmm, ja ju na jednom compe mam a zda sa mi to v pohode.

>                 Diky
>                                 ales
Bye,

            It is easier to fix Unix than to live with NT.