Leadtek WinFast TV 2000 XP a xawtv v Mandrake Linux...

Ondřej Kaláb ondrej.kalab na webhouse.cz
Pondělí Srpen 5 14:32:33 CEST 2002

Dobry den...

Chtel bych Vas pozadat o takovou malinkou tadu:

Mamm TV kartu Leadtek WinFast 2000 XP v mojem novem PC, na který jsem si
nainstaloval Mandrake Linux 8.2. A mam ten problem, ze v programu xawtv
nemohu ani s velkym usilim naladit stanici. Prisel jsem na to, ze ladeni
proste nefunguje a ze program pouze zobrazuje vystup z karty. K tomu
jsem dosel tak, ze když ve Windows sleduji stanici na TV a pak
restartuji PC do Linuxu, tak xawtv zobrazuje tu nalazenou stanici, i
když ma ve sve konfiguraci ulozene uplne jiné nastaveni kanalu a vydava
tuto jako první ze seznamu, i když ta je uplne nekde jinde (frekvencne).

Tot vse. Kdybyste někdo nahodou vedel, tak bych byl jedine rad.

Hezky den...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.