Leadtek WinFast TV 2000 XP a xawtv v Mandrake Linux...

Pondělí Srpen 5 14:56:21 CEST 2002

On Mon, Aug 05, 2002 at 02:32:33PM +0200, Ondřej Kaláb wrote:
> Dobry den...
cau

> Chtel bych Vas pozadat o takovou malinkou tadu:
>
> Mamm TV kartu Leadtek WinFast 2000 XP v mojem novem PC, na který jsem si
> nainstaloval Mandrake Linux 8.2. A mam ten problem, ze v programu xawtv
> nemohu ani s velkym usilim naladit stanici.
Popisany problem je vo vacsine pripadov sposobeny chybnym/chybajucim nastaveni
i2c, teda nemas loadnuty potrebny modul alebo ma zle parametre. Ako sa to robi
konkretne ti poradit neviem, mne to funguje automaticky (aj ked mam inu
kartu a distribuciu). Skus mozno pred loadnutim bttv dat
modprobe i2c-core;modprobe i2c-algo-bit

> Hezky den...
-''-

gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper