mozilla -geometry bez wm

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Pondělí Srpen 5 16:31:51 CEST 2002

Omlouvám se, že se ptám po takové době - našel jsem tenhle příspěvek v
archivu linuxové
konference. Mám tady podobný problém. Chci startovat mozillu bez WM.
Geometrii jsem
vyřešil hodně rychle (mozilla --help), ale nedaří se mi nastartovat X
tak, aby mozilla
dokázala číst z klávesnice. Prostě na klávesnici nic nenapíšu.
Podařilo se vám nějak vyřešit tohle?
Díky
Petr Bravenec