seriovy kabel pro wyse 120

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pondělí Srpen 5 16:36:28 CEST 2002

zravicko,

vali se mi tu nekolik terminalu wyse 120, ktere bych docela rad
zprovoznil. po softwarove strance by propojeni s linuxem nemel byt
problem, vsechno jsem si dohledal, starosti mi delaji kabely. je
nejaka sance, ze se potrebny seriovy kabel da koupit hotovy? desne
nerad totiz delam neco, co neumim (ano, bastleni to toho taky patri
;-)).

vyzkousel jsem snad vsechny druhy kabelu, co se mi dostaly do ruky,
ale asi je potreba jeden z tech specialnich... nebo ja uz nevim. mate
s tim nekdo zkusenosti? kde by se takovy funkcni kabel dal koupit?

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line