mplayer - DVD a externi titulky

Martin 'Goran' Moravec goran na ucw.cz
Úterý Srpen 6 15:04:11 CEST 2002

On Tue 06-08-02 15 01 09, Daniel F. Hrouzek wrote:
> zravicko,
>
> napadla me takova vec - povedlo se vam nekomu donutit mplayer, aby pri
> prehravani filmu z dvd zobrazoval titulky z externiho souboru? mam na
> mysli ten pripad, kdy film na dvd nema ceske titulky, ale daji se
> sehnat ceske titulky pro divx. ja jsem zkousel vsechno mozne, ale
> nepovedlo se mi to zprovoznit... z dokumentace neni poznat, jestli to
> mplayer umi, resp. nikde neni napsano, ze to neumi... ;-)

eh, -sub subtitlefile ?

    A novice was trying to fix a broken lisp machine by turning the
power off and on.  Knight, seeing what the student was doing spoke sternly,
"You cannot fix a machine by just power-cycling it with no understanding
of what is going wrong."  Knight turned the machine off and on.  The
machine worked.
--					Just another form of life
						Goran